Toilldaga i Brandsfjord

7194 Brandsfjord Nærings og utviklingsforening
Etter sukseen forrige år satser vi nok en gang for å få til litt liv og røre her i Brandsfjords-området!
20130727-203348.jpg

2. – 4. august braker det løst, på fredagskvelden inviterer vi til familiekveld her i ungd.huset på Straum, kl.18.00. Da håper vi at DU kommer og hører på våre lokale talenter samt får se noen gamle bilder fra området – dette er ikke samme bilder som i fjor! Kaffe og litt å bite i kan du også få kjøpt deg,og prøve lykken i lykkehjulet:)

Senere på kvelden, fra kl 21.00 må du finne fram pub-skoene og sette av tida i pubhjørnet i ungd.huset. Aldersgrense 18 år. Her kan du få kjøpt drikke med eller uten alkohol. Dessuten får du testet dine kunnskaper dersom du deltar på quiz! Kanskje blir det lokal underholdning som muligens kan gi deg et minne for livet….;)

Lørdag blir vi å finne på butikkområdet utafor Matkroken. Her stiller mange med stands, og vi får et variert innhold med alt fra håndverk, mat, biler til klær. En loppisstand blir det også og her tror jeg barna kan finne fine lopper!
Hesteridning og hopping i høyet, prøvekjøring av biler, matsalg, og ikke minst prøver vi med olabil-løp igjen.20130727-205832.jpg
Har du en doning med hjul, bremser og styring så still i olabilløpet!! Har du ikke-så sett i gang å bygg! Fine premier kan vi love:)

På kvelden spiller bandet KÆM til dans i ungd.huset.

Søndag nede ved Vaagen i Einarsdalen hvor du kan slappe av med god mat og drikke, stå vannski eller ring, delta på auksjon. Som i fjor kårer vi årets toillkaill og toillkjærring-noe du kan være med å stemme fram under hele helga ved 7194 boden,men husk-kun positive kriterier!!

Vårt mål med denne helga er å få til aktivitet her i området og samle folk, både lokale og tilreisende til et felles sosialt arrangement. Vi vil at folk skal kose seg, nyte god mat og underholdning, delta på aktiviteter og glemme både klokkeslett og tidspress.

Velkommen på Toilldaga 2-4 august!!